Grey Moustache

Om jag var rik

| Datum: 2013-02-15| Tid: 17:21:49 | Kategori: Raaandom |
Hej, jo om jag var rik så skulle jag:
•Använda laser så att jag kunde operera bort alla mina födelseprickar så att jag slutar se ut som en dalmatin.
•Donera väldigt mkt till saker exempel sjukhus, forskning, miljön, till min skola och andra skolor! ♥
•Inte för att låta som en nörd här men idag kollade vi på en ganska hemsk film på NO lektionen om hur mycket plast det fanns där ute i haven och i något land i Afrika. Men liksom det var jättemycket asså! Så därför skulle jag anställa massa folk som hjälper mig att leta och plocka upp all plast. Fast inte efter att jag gått ut skolan asså, haha.
•Åka till London, New York eller någon annan stad med min bästis fästis Edith. Vi skulle gå runt i affärer fika på massa goda Caféer och kolla på turistattraktioner.
•Jag skulle ge min mamma massor av pengar så att hon kan öppna sin affär hon alltid drömt om, hon har en väldigt bra affärs idé och så men det har inte blommat ut en så... Hehe.
•Hm, jag skulle nog köpa min älskade samsung mini dator som jag så gärna vill ha.
Just nu har jag en Mac Pro dator men jag längtar tillbaks till Windows, för Windows är så enkelt och så medans Mac är så avancerat och typ för såna som verkligen är hardcore typ.
•Sist men inte minst skulle jag...... Ge mig själv en "lyx dag" då jag får fixa håret hos någon jätte dyr frisör jag skulle gå till Hollister och andra affärer och köpa Skitmycket käder och sen så skulle jag typ ha myskväll med mina vänner och köpa jättemycket Ben o Jerry´s glass samt påsar av Godis till alla. ♥
 
Haha, eftersom jag vill ha så mycket grejer men inte har råd så kan ju du donera lite?
Nej, jag skojar jag klarar mig fint fint själv. 



Har du ett namn, hihi?
Här ofta sötis?

Din mailadress (visas inte offentligt)

Din hemsida eller blogg?

Vad ska du säga?