Grey Moustache

Godmorgon Bakning

| Datum: 2013-01-19| Tid: 08:48:00 | Kategori: Raaandom |

Hej Godmorgon! Idag ska jag hem till mamma och jobba.
Ja... Tro det eller ej men jag är en väldigt duktig bakare så idag när mamma ska ha dammiddag så får jag baka åt henne för betalning! Så idag får ni se många ätbara inlägg tror jag...
Aja, ses!

Förresten. bilden är tagen idag med min IPhone 4. Det var så sjukt snygga frost-stjärnor på fönstret när jag vaknade!

Filippa 2013-01-19 11:03:27

SV: idag ska jag åka slalom själv?
åh tack :)

Svar: Åh, vad coolt att du åker slalom!Ska själv baka hela dagen till mammas fest c:
hemleys.blogg.se

Sarah Persson 2013-01-19 16:21:26

Kul att baak och tjäna pengar på det! :D

Svar: Aa ja vet! Ska snart lägga ut bilder c;Vad görs annars då?
hemleys.blogg.se

Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist 2013-01-19 20:12:17

Sv: Tack :)) Fotat med macroobjektiv.




Har du ett namn, hihi?
Här ofta sötis?

Din mailadress (visas inte offentligt)

Din hemsida eller blogg?

Vad ska du säga?