Grey Moustache

Webcam Toy

| Datum: 2013-06-11| Tid: 16:06:00 | Kategori: Raaandom |
 
 
Okej, kort fattat så har det hänt mycket sedan jag bloggade sist, och ärligt talat så orkar jag inte prata om det heller för det skulle bli ett jävligt långt inlägg och jag är en latmask så, hehe.
Idag har vi haft städdag och sen så ska jag nu på kvällen gå på 6:ornas fest i aspudden.
 
Just nu är jag hemma, sitter och tråkar och håller på att gör ordning mig för festen.
Så jag började fota mig själv med Webcam Toy och dom har vissa sjukt fina filter tycker jag. :)
Aja, nu kommer lite bilder.
 Effekt: Envy
 
Effekt enkel svartvit: Mono
 
Favorit* Effekt: Glitch
 
Och förresten (!) imorgon har jag skolavslutning. Tjoho! :)
 



Har du ett namn, hihi?
Här ofta sötis?

Din mailadress (visas inte offentligt)

Din hemsida eller blogg?

Vad ska du säga?