Grey Moustache

Gårdagen

| Datum: 2013-03-24| Tid: 11:02:41 | Kategori: Raaandom |
¡Hola! Igår så gjorde jag många saker, jag var med Linnea på förmiddagen som man kan se i inlägget innan det här.
Sen så klippte jag mig... Oh....
Jag gjorde det hos min favorit frisör Kristoffer som typ är awesome.
På ngt sätt så får han mitt håt alltid som jag vill ha det, iaf typ eeeelskar honom, hehe.
Senare på kvällen så åkte jag och familjen till våra kompisar Barlach familjen.
Där så fick vi äta väldigt god mat sen så blev det earth hour så då fick vi släcka alla lampor och tända massor med ljus.
Men den lilla hunden Skilla, blev typ lite knäpp av alla skuggor hon trodde typ att det var spöken eller något.
Så vi fick tända några lampor även fats det bara hade gått halva tiden.
Aa, det var typ allt. Kram och hej. ♥

Daniella 2013-03-25 17:39:58

fin blogg! :D

Alice - bilderbyalice 2013-03-26 17:30:53

sv: vad nice, fast synd att jag har apa långt dit ^^ finns på fler ställen, typ vissa ica osv ^^




Har du ett namn, hihi?
Här ofta sötis?

Din mailadress (visas inte offentligt)

Din hemsida eller blogg?

Vad ska du säga?