Grey Moustache

Sova över med Linnea

| Datum: 2013-03-24| Tid: 10:38:00 | Kategori: Raaandom |
Hej, jag antar att det här inlägget är lite sent....
Men ändå, bättre sent än aldrig eller hur?
Iaf, i Fredags så sovde Linnea över hos mig, Mathilda (min storasyster) hade med sig två kompisar Tindra, och Ella som är Linneas storasyster, haha.
 
Men vi åt Tacos och á la Nachos.
Sen så gick vi alla girliolos ner till affären och köpte godis, ben o jerry´s glass och lite nötter. Mums. ♥
Iaf jag och Linnea tog min dator och godiset och satte oss och kolla på film.
Vi kollade på Askungen och det magiska trollspöet, haha och The Notebook.
Båda är faktiskt riktigt söta och bra, hehe.
Fast det var lite irriterande för Mathilda och co. Hade satt sig i ett annat rum för att kolla på The Orphanange och dom skrek seriöst en gång i minuten kändes det som.... Så jag vet inte om man ska kolla på den skräckisen..?
 
Aja, vi gick sedan och lagde oss runt 0:30 så vi var upp ganska sent, iaf enligt mig...
 
Nästa dag så åkte jag och Linnea in i stan och vi köpte två plånböcker från Åhléns och dom var faktiskt likadana men faktiskt riktigt fina, hehe.

Hoppas ni har en bra dag! ♥



Har du ett namn, hihi?
Här ofta sötis?

Din mailadress (visas inte offentligt)

Din hemsida eller blogg?

Vad ska du säga?