Grey Moustache

Dagen

| Datum: 2013-02-16| Tid: 19:00:21 | Kategori: Raaandom |
Hej, idag har jag varit med pappa, storasyster Mathilda och Framor och Farfar. ♥
På morgonen hållde jag på med datorn och åt lite frukost -gott- sen så kom farmor och farfar så vi gick till Slussen och tog därifrån Djurgårds-färjan till Grönalund stationen -om man nu säger så- dör gick vi till Liljevalchs för att kolla på Vårsalongen, wiieee.
 
Bilder:
 
Eum... Ja, sen så skulle vi äta lunch på Blå Porten men där var det smockfullt så då åkte vi in till Slussen igen och gick och åt på Blå Dörren -HAHA, väldigt lika namn här- men ändå där åt jag Entrecóte och sen fick jag små chokladbitar från Elisabeth Shaw hette dom typ, men dom var iaf as goda!
När vi ätit klart och betalat åkte jag, pappa och Mathilda tillbaks hem och Farmor och Farfar åkte hem till sig. ^.^
så nu sitter jag vid datorn igen och nördar, ska om en timme kolla på Mello och hoppas att det är bra deltagare den här gången... så ja, ses! ♥ 



Har du ett namn, hihi?
Här ofta sötis?

Din mailadress (visas inte offentligt)

Din hemsida eller blogg?

Vad ska du säga?