Grey Moustache

Hatar allt och allt just nu...

| Datum: 2013-02-11| Tid: 19:13:00 | Kategori: Raaandom |
Hej, är skit depp och ledsen just nu.. Jo, jag var på karaten idag och när vi skulle ha en drickpaus så gick jag och drack på toan och sen så skickade jag ett sms till min mamma och frågade om hon kunde hämta mig när träningen var slut. Jag han inte vänta på hennes svar -för drickpausen var snart slut- så jag lagde min mobil tillbaks i min väska och sen så gick jag ut ur tjejernas omklädningsrum och in i träningslokalen igen.
Ah, och som ni nu kanske misstänker så är källan av min depression just nu att någon jäkel har stulit min mobil...
Depp....
Ja, men om sju dagar kommer jag få en ny vit IPhone 4 och medans så får jag antingen använda min gamla XPeria eller IPhone 3.
Men nu ska jag äta och sen troligast kolla på Grey´s Anatomy. ♥
Haha, en liten bild som förmedlar mina känslor just nu. ♥
★ E D I T H ★ 2013-02-12 19:11:05

Jag har börjat blogga nu haha <33 ^^

JB - fotoblogg 2013-02-12 19:35:58

- Kul att du är med, lycka till! :)




Har du ett namn, hihi?
Här ofta sötis?

Din mailadress (visas inte offentligt)

Din hemsida eller blogg?

Vad ska du säga?