Grey Moustache

Nionde Februari 2013

| Datum: 2013-02-09| Tid: 19:19:00 | Kategori: Raaandom |
Hej, som ni vet har jag varit men Linnea idag och bakat.♥
Vi bakade marängchokladkakor som vi gjorde små macron/whoopies av.
Sen kollade vi på Röjar Ralf och Dumma Mej, och Röjar Ralf var seriöst asooooom.
Den hade en jätte gullig handling och ett bra koncept.
Efter det så gick Linnea hem för att hon skulle på en släktträff, medans jag stannade kvar hemma och gjorde random saker i random ordning.
Vid middags-snåret så gick jag, mathilda, mamma, dea och min bonuspappa ut och åt på Bistro Súd där dom hade världens godaste Entrécote som jag åt. Mums!♥
Och nu är jag hemma igen laddat inför Mello genom att jag har köpt en påse med godis och satt på mig myskläder.
Så det är nog allt jag har gjort idag, hehe. Så hej då.
 
Bild från Google, då Ralf ger ett Pac-Man körsbär till några hemlösa spelkaraktärer♥




Har du ett namn, hihi?
Här ofta sötis?

Din mailadress (visas inte offentligt)

Din hemsida eller blogg?

Vad ska du säga?