Grey Moustache

Onsdag

| Datum: 2013-02-20| Tid: 20:10:39 | Kategori: Raaandom |
Hej! Idag har jag som ni vet varit på Klätter -nånting- vid Telefonpaln med Edith några kompisar och några okända 7,8 och 9:or som typ stirrade på lilla jag hela tiden. Eller det kändes i alla fall som dom gjorde det eller så är det bara jag som har blivit lite psykiskt knäpp, fast jag är nog redan det när jag tänker efter, haha.
 
But eitherway, det var jätte roligt att klättra för det är riktigt svårt och stressande att ta sig upp men när man kommit ända upp så blir man så jävla glad, som om man fullbordat något. Sen så får man självklart åka ner som också är jätte roligt och sedan kan man välja en annan bana om man vill, hihi. ♥
 
Jag är hemma nu och har kollat på PLL, Pretty Little Liars för er som inte vet. Och det har faktiskt varit väldigt mysigt och så.... Har ju varit lite inne på WeHeartIt och letat insperation gjort ett tidsinställt inlägg med en grym outfit och ehm... Åh! Så har jag ätit gotti god kyckling från Thaioasen för mamma har jobbat i Lanzarote och kommer hem ikväll och han inte laga mat, och vi här hemma orkade inte så vi köpte hämtmat.
Gott ♥
 
Ses, jag hoppas ni har en bra dag för det hade jag. Hihi. Men hej då igen och lev ett lyckligt i alla era dagar slut.
I alla fall för ett tag... Jag borde sluta skriva.... Jah.... Hej då... På riktigt.... Haha...
 
Ida O 2013-02-20 21:10:23

Haha gillar slutet ;) Måste sluta skriva nu... ;)

Kram på dig!

A N N N A I Z (Annis) 2013-02-20 21:24:46

SV; Tack! Jag har gjort den i photoshop! :)




Har du ett namn, hihi?
Här ofta sötis?

Din mailadress (visas inte offentligt)

Din hemsida eller blogg?

Vad ska du säga?